saraislandshastar.blogg.se

Tisdag och ny vecka

Publicerad 2015-10-20 11:22:00 i Allmänt,

Jag börjar veckan med att vara ledig måndag och tisdag. Har varit mycket den senaste tiden och det känns skönt att bara få vara för mig själv två dagar. Imorgon börjar jobbet stenhårt igen med ridning av 6 hästar och lektioner på eftermiddagen. Torsdagen består också av ridning; helst alla hästar samt ridlektioner 16-20. Fredag också ridning och lektioner.. lördag turridning och träning av hästar, söndag turridning, träning av hästar och träff med bästa ungdomsgruppen! Ungdomsgruppen är en grupp ungdomar från ridskolan som har extra träffar för att lära sig lite mer; samt tävla.
 
Dimbrá, häst jag förmedlat under hösten. Blev kvar på Forsen då hon köptes av Forsen islandshästar.
 

Kommentarer

Postat av: ERIKA ENROTH - Islandshästryttaren med EDS!

Publicerad 2015-10-20 12:18:12

Hej.
Kul att jag hittade till dig, en islandshäst blogg :) Bloggar själv om mig å min islänning! Här ska jag läsa nu.. Ha en toppen dag=) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela