saraislandshastar.blogg.se

Full fart !

Publicerad 2015-10-08 12:44:22 i Allmänt,

Idag har jag ridit så hovarna glöder.. ;) 7 hästar ridna innan kl 12. Jag har haft ett riktigt flyt idag, hästarna har i princip stått vid grinden och alla har gått riktigt bra! Har hänt massor med flera av dem den här veckan. Nattadiis (saluhäst) töltade med riktigt bra flyt idag och kändes riktigt flott! Feila (saluhäst) börjar hitta formen mer och mer, var riktigt duktig i tölt. Jódis (min egna, också saluhäst) töltade på riktigt flott idag med bra flyt; fortsätter det såhär med henne så kommer hon vara värd det dubbla om ett halvår ;)
 
Min bästa Glódis har jag bara galopperat på.. Hon har så himla mycket energi och mår bara bra av att köra några riktiga galopprace ibland och sträka ut ordentligt. Gick så fort att tårarna sprutade! riktigt roligt tyckte både jag och Glódis ;)
 
Sen har jag ridit Fridas unghästar som jag har i träning (3st), också jätte duktiga alla tre. Ett roligt gäng som passar mig bra.
 
Eftermiddagen kommer nu gå till att bygga hage och ikväll ridskola :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela