saraislandshastar.blogg.se

Foderstater

Publicerad 2015-10-20 13:15:46 i Allmänt,

Nu är det dags att börja göra foderstater.. hästarnas bete räcker inte till och de ska börja fodras. Jag personligen använder hösilage då det ingår. Det är enkelt att förvara, använda och hästarna har fungerat bra med det. Än så länge väntar vi i stallet på analys..
 
Att räkna ut foderstater är något som jag tycker är roligt och som jag har "lätt" för. Därför räknar jag även åt andra ute i Sverige och till alla hästraser. Vid intresse besök hemsidan: www.saraaandersson.n.nu
Isak, häst jag förmedlat under hösten
 

Kommentarer

Postat av: Angelina

Publicerad 2015-10-20 13:33:15

Vad duktig! Tycker att fler borde ta kontakt med dom som är duktiga på att räkna ut foderstater. Själv är jag bortskämd med en syster som har pluggat sådant! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela