saraislandshastar.blogg.se

Feila

Publicerad 2015-10-23 11:49:00 i Allmänt,

En utav mina favorithästar i stallet är Feila från Ljusbäcken. Hon står hos mig på försäljning och rids just nu av sin fodervärd. Hon är verkligen okomplicerad och har lätt för alla gångarter. Genomgående ren takt och trevliga rörelser; jag tror på henne som en jämn lovande femgångshäst i framtiden: kan även se henne framför mig på SM-nivå med rätt ryttare. Större typ av häst med riktigt, riktigt bra ben och hovar! bär sig väldigt bra och tänker mig henne som "typexempel" på viktbärande häst. En riktigt toppen häst på alla sätt och riktigt fint lynne! Deltog i helgen på tävlingen med sin fodervärd och kom till A-final.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela